Interesse basisschool

Wanneer u overweegt uw zoon of dochter aan te melden op Kindcentrum De Kameleon, dan bent u van harte welkom op een van onze kennismakingsbijeenkomsten. Dit kan vanaf het moment dat uw zoon of dochter 2 jaar oud is.
We vertellen u graag waar wij voor staan en hoe wij werken en laten u zien waar uw kind zijn of haar kleutertijd zal doorbrengen.

De kennismakingsbijeenkomsten in schooljaar 2024-2025 vinden plaats op:

• woensdag 18 september 2024
  • woensdag 30 oktober 2024
  • woensdag 11 december 2024
  • woensdag 22 januari 2025
  • woensdag 26 februari 2025
  • woensdag 9 april 2025
  • donderdag 21 mei 2025
  • woensdag 25 juni 2025

De kennismakingsbijeenkomsten starten steeds om 08.45 uur en duren tot ongeveer 10.00 uur.
Er is beperkt ruimte per ochtend. Daarom vragen we u om u vooraf aan te melden via het formulier onderaan deze pagina.
De kennismakingsbijeenkomsten zijn in het bijzonder op ouders/verzorgers gericht. Het betreft hier dus een eerste kennismaking zonder kinderen.

Aanmelden kennismakingsbijeenkomst

Aanmelden

Na de kennismaking krijgt u indien gewenst een vooraanmeldformulier mee. Let op: met het insturen van dit formulier is uw kind nog niet formeel ingeschreven. De vooraanmelding leidt dus niet automatisch tot daadwerkelijke aanmelding en plaatsing.

Rondom de derde verjaardag van uw kind, wordt u op de hoogte gebracht of uw kind wel of niet geplaatst kan worden. Broertjes en zusjes worden altijd geplaatst.

U heeft als ouder recht op een vrije schoolkeuze. Omdat wij het belangrijk vinden dat een kind in de nabije omgeving van thuis naar school kan, plaatsen wij wel als eerste de kinderen uit de directe omgeving van het kindcentrum (postcode 5212).