Buitenschoolse opvang 4-13

Op onze BSO kan je kind na school en in de vakantie  meedoen met verschillenden activiteiten, met vriendjes spelen en gave workshops volgen. Onze pedagogisch medewerkers bekijken samen met de kinderen welke activiteiten ze organiseren. Je kind kan zelf kiezen of hij/zij meedoet, want niets moet, bijna alles mag! Zo zijn er rustige clubjes en zie je ook sportieve rode koppies. Voor ieder wat wils, van 4 tot 13 jaar.

We laten kinderen graag kennismaken met iets nieuws. Daarom hebben we regelmatig speciale workshops. Van fotografie tot toneel en van natuur tot techniek. Kinderen hebben bij ons echt inspraak in wat ze gaan doen. Naast leuke activiteiten, pakken we het ook wel eens groter aan. Met meerdere locaties tegelijkertijd gaat ons Kanteel Actief team aan de slag  met bijvoorbeeld een zomerdag of voetbaltoernooi.

Samenstelling groepen
De BSO is op leeftijd ingedeeld. Zo kunnen kinderen altijd met hun klasgenootjes of vriendjes spelen. Ook voor de oudste kinderen zorgen wij dat de buitenschoolse opvang een gave plek is waar zij graag na school naar toe gaan. Op onze locatie het Zonnehuis kunnen oudste kinderen spelen en relaxen in  BSO 't Honk, een aparte ruimte die speciaal voor hen is ingericht.

De BSO op de Kameleon is geopend op maandag tot en met vrijdag tijdens schoolweken tot 18: 30 uur. In vakantieweken zijn we vanaf 7:30 uur open.

Meer informatie
Wil je meer weten kijk dan op BSO de Kameleon. Natuurlijk kun  je ook een afspraak maken voor een rondleiding of direct inschrijven.